Comisiones Obreras del País Valenciano | 17 mayo 2024.

Pensionistes de CCOO PV es manifesten per la justícia social, la sanitat i les pensions públiques en el Primer de Maig

La Federació de Pensionistes de CCOO PV ha eixit als carrers de les principals localitats del País Valencià per defensar els sistemes de protecció social i l'estat del benestar.

01/05/2024.
    Federació de Pensionistes de CCOO PV.

La Federació de Pensionistes de CCOO PV s'ha manifestat aquest Primer de Maig per reivindicar la pau, la justícia social, la sanitat pública i pensions dignes.

El sindicat creu necessari que es culmine el desenvolupament del sistema d'atenció a la dependència, una necessitat social imperiosa i amb una ocupació, majoritàriament femenina, que ha de ser de qualitat i ben remunerada.

CCOO defensa uns serveis públics que milloren les nostres condicions de vida. Per això, és el moment de desplegar un pacte integral de cures, el quart pilar del nostre estat de benestar, per la qual cosa s'han de posar recursos públics suficients, i dignificar amb salaris dignes aquestes professions.